mandag 13. mai 2013

Fagmøbler - utplassering

Hei ! 
Først tenkte jeg at jeg skulle legge ut et par bilder fra programmet Fagmøbler har å tilby på deres hjemmeside. Det er et program hvor du kan lage ditt eget rom med møbler osv ( jeg skrev litt om det på det forrje innlegget )










Fagmøbler har også bestillt en del nye produkter å sånn til butikken

Da er det "Nyhet"

- Barolo chair - den finnest i flere farge og forskjellige stoffer-
Fagmøbler har valgt Nirvana leather.


- Jarill chair
Den er kjempe fin 



- Patrick uni 2 corner 3 ( brown )
er også bestillt 



De fortallte meg litt om en messe i Stockholm som de var på for noen uker siden 
Jeg fikk se noen bilder fra turen også,masse fint !!!
Jeg fikk to bilder så jeg kunne vise deg/dere 







Nytt :

Det er ikke kommet inn noe nytt siden sist gang ..

- Hagmøblene

- Cham stol med kron ben ( dansk design )
de er veldig like montana stolene , men de er da ikke fra samme levrandør.

Er som regel det som er nytt .


Arbeids-oppgavene var mest å gå rundt i butikken, hjelpe til i butikken & fikk litt info om arbeidslivet , interiør & nye produkter.
Dagen gikk helt fint! : )





Isabell



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar