torsdag 13. september 2012

Meg selv



Hei
Mitt navn er Isabell , en jente på 17 år ( snart 18 ) fra Mo i Rana som har flyttet til Bodø for å gå Interiør & utstillingsdesign på Bodin Videregående skole - fordi :
Jeg er veldig interessert i farger og Interiør , er så mye spennende interiør der ute og
jeg har et stort ønske om å bli Interiørkonsulent !
I fjor gikk jeg Design & Håndtverk vg1 på Mjølan Videregående skole
( Mo i Rana.)
Vi fikk velge selv om vi ville være ute i utplassering, jeg velgte å ha vanlige skoledager, mest fordi det var bare frisør salonger som ønsket å ha elever på utplassering.
Vi lærte lite om Interiør første året , vi tegnet , malet og lærte om farger for det meste..
Programfagene vi hadde på DH Vg1:
- Produksjon.
- Visuelle kunstfag.
- Prosjekt til fordypning.
Vi hadde vanlige timer som Norsk,Naturfag,Matte,Gym og Engelsk.



Jeg ønsker å lære mer om Interiør , lære hvordan farger og møbler passer sammen.



Jeg håper da at jeg lærer / se mer Interiør når jeg er ute i utplassering.
Se hvordan andre som interesserer seg for Interiør og design jobber , hva de liker og hva deres kunder liker !






Isabell











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar